I Love You, Man

Handling: Peter Klaven har inga vänner och går därför ut på "mansdejter" för att hitta en bestman till sitt bröllop, men när hans nye bäste vän gör hans relation med fästmön något ansträngd är frågan om trion kan klara av att leva lyckliga i alla sina dagar...

År: 2009
Andy Samberg
Carla Gallo
Lou Ferrigno
Thomas Lennon

Rätt genomsnittlig komedi. Det löjliga amerikanska slutet drar tyvärr ner ganska mycket.

AntonT

I mina ögon en fantastisk komedi med många skratt, välskrivna dialoger och bra skådespelarinsatser. Jason Segel får nog ses som den mest utmärkande personen i filmen totalt sett. Men den person som jag tycker lyfter filmen det där extra hacket är faktiskt Jon Favreau med sin otroligt griniga karaktär som man inte kan låta bli att asgarva åt så fort han öppnar munnen. Grundkonceptet för filmen är originellt och precis som någon nämnde tidigare så har de lyckats undvika de mest klassiska komediscenarierna. Mycket bra film, har sett den ca 15 ggr sedan den kom ut.

Riktigt dålig komedi. Tror inte att jag skrattade en enda gång.

Stark tvåa för en originell och relativt rolig komedi, värd att se för en kväll.

movie-king

mycket bra film! svag 5a

En rolig och underhållande film. Sevärd en gång.

lindajjj

Det är möjligt att den här filmen förtjänar en tvåa, men det blir en etta för att jag är så besviken. Jag tänkte att äntligen ska man få se romantisk komedi med kvalitet. Men huvudrollskillen har noll humoristisk timing, dialogen är fånig, tjejerna ännu fånigare. Usch!

Biopremiär: 2009-05-29