Om en pojke

Handling: Will lever lyxigt ungkarlsliv. Allt vänds dock upp och ner när han lär känna pojken Marcus.

År: 2002
Laura Kennington
Tanika Swaby
Peter McNicholl

Nefern

Riktigt mysig och bra film, faktiskt bättre än boken tycker jag! Hugh Grant passar perfekt i rollen som mannen med pojksinnet och de är båda rörande, de två pojkarna som finner varann.

Elisabet

En mys-pys-film; perfekt till fredagkväll med popcorn och godis. För en gångs skull tycker jag att Hugh Grant är som klippt och skuren för sin roll och så snygg han var i kort hår ..., och lillkillen spelar otroligt bra, för att vara så ung ! I mina ögon en tänkvärd film som handlar om vad som är väsentligt här i livet, dvs, vikten av vänskap och att våga vara sig själv.

inget mästerverk, men helt klart godkänd

boken e mycket bättre

svag 2

klinger

rolig film där hugh grant faktisk är uthärdlig .

"no one is an island" " Im fucking ibiza "

crack_of_dawn

Komedi? Nej, inte alls. Den är på ngt sätt "gullig", men det räcker inte för att få ett högre betg än just Godkänt...

En besvikelse för min del..

Gillade inte den här filmen riktigt, så får bara en 2:a av mig, för godkänt är den värld i allafall

Sofia92

En stark trea blir det, ganska så otippat. Men det här var en tänkvärd och ärlig film, blev positivt överraskad eftersom jag inte hade några större förväntningar. Nicholas Hoult spelar Marcus otroligt bra.