Fan, The

Handling: När basebollspelaren Bobby Rayburn gör sin sämsta säsong någonsin tror hans största fan att det beror på att en annan spelare har Bobbys lyckonummer på tröjan och att lösningen på problemet är mord.

År: 1996

Dan Butler
Kurt Fuller
Michael Jace
Frank Medrano

De Niro portträtterar basebollälskaren Gil Renard som blir smått besatt i stjärnan Bobby Rayburn, spelad av Snipes. Jag tycker filmen verkligen visar varför De Niro är en av vår tids största skådespelare. Han är sanslöst bra. Filmen är spännande, underhållande och proffsigt utförd.

De Niro gör filmen som den besatte "The Fan" Snipes är inte så tokig han heller.

den här va bra och de niro e så skrämmade i denna film.det e som i cape fear typ..bra handling..allt e bra här..coolt att dem kör rolling stones låtar

En film som fungerar att kolla på, men inte mycket mer än så. Jobbig stämning. Inget man kommer ihåg. Att Robert DeNiro är med i en sådan här gör mig förvånad.

Bilbo_one

Jag funderade lände om denna film förtjänade en femma. Sen kom jag under fund med att den var det. Weasley Snipes och Robert de Niro gör två galna skådespel. De niro passar som det alldeles för hängivna fanet och Weasley syns igenom rutan som vanligt. Klar femma, bör ses av alla

stankovic

De Niro är bra som ett galet fan i denna annars inte så bra film.

die_hard

riktigt riktigt bra asså!

mice_lord

Filemn var ganska långtråkig i början men tog sig närmare slutet och slutade faktiskt riktigt bra.
De Niro gjorde en lysande prestation.