Bachelor, The

2,5

Handling: Jimmie ser hur hans vänner en efter en gifter sig, men har inga avsikter att själv ställa den stora frågan till sin flickvän, Anne. Men när hon fångar brudbuketten på ett bröllop, inser Jimmie att hans ogifta dagar är räknade.

År: 1999
Stacy Edwards
Mariah Carey
Sarah Silverman
Jennifer Esposito

En bra film med bra skådisar

khujji

the bachelor är en av dem filmer som jag tycker är romantisk och spännande...den har en jätte rolig i slutet.

die_hard

så bra den kan bli den här

Lättittad film som var väldigt underhållande och på sina ställen dessutom riktigt rolig. Stark trea!

Sweet_Jenny

Rolig romantisk komedi =) Du, jag rekommenderar den här till de som gillar sådana här filmer...=P Renee Zellweger var mycket bra skådespelerska! Toppen för henne! Filmens handling är som "Brewsters miljoner" som dem nämnde i filmen. Kul film, och romantisk!

Smått underhållande romcom med helt okej skådespelare och en hejdlöst galen intrig. Tyvärr blir den ofta både ojämn och väldigt krystad, och Renée Zellweger passar inte alls i rollen som Anne. Filmen är småkul ibland och slutet är väldigt rart, om än skandalöst fånigt. Zellwegers tal på slutet blir nästan för mycket. Den skönaste karaktären är absolut Marley Shelton som Annes syster. Stark tvåa.
"It's a wonderful thing, as time goes by, to be with someone who looks into your face, when you've gotten old, and still sees what you think you look like."

Halloween_4

Lång, och väldigt jobbig.

Busters miljoner (1925)