US Marshals

Handling: Den federale polisen Sam Gerard eskorterar några fångar från Chicago till New York. Planet kraschar och efter att Mark Sheridan hjälpt till att få ut några av de skadade ur planet rymmer han. Snart är Gerard och hans team ute och letar efter honom.

År: 1998
Michael Paul Chan
Johnny Lee Davenport
Donald Li

Bilbo_one

Bra film. Tommy Lee och Wesley Snipes i samma film kan faktiskt inte bli fel. Det här var inget undantag. Mycket bra film, stark 4:a

denna film ligger på plats 131 av 250 på min filmlista

den här va riktigt bra dock känns det inte som en uppföljare till jagad,,den här va bättre än jagad

Angelus

En helt ok rull men Wesley Snipes och Tommy Lee Jones, bra och ganska klurig story, bra skådespeleri framför allt Snipes och TLJ, snygga och coola scener, ganska förutsigbart

ronnbackmeister

tycker det är en bra "uppföljare" till jagad.
Tommy Lee Jones är bra
men ganska tunt manus
men den är spännande rakt igenom och man följer filmen med intresse.
Vissa actionscener i filmen har jag alltid tyckt vara grymt bra och spännande, sedan jag var liten. De helt suveränt gjorda.
svag 3.a

Helt okej fristående uppföljare till Jagad. Tempot i dennna film är tillräckligt högt för att man skall känna sig nöjd.

ashkan

Inte lika bra som jagad men Tommy Lee Jones hojer filmen till en trea

Hanes

Kolosalt häftig inledning när planet krashar. Sen tappar filmen lite fart. Men Tommy Lee Jones gör ett bra jobb i allafal. Stark trea..

Jagad (1993)