Foreigner, The

1,8

Handling: Politiska intriger, korruption, mord och samvetslösa gangstrar, omger det mystiska paket som Jon Cold har fått i uppdrag att frakta från Frankrike till Tyskland. Men den sluge privatagenten är lika listig som han är farlig! Det upptäcker Colds förföljare genast när dom använder alla tänkbara medel för att hindra paketet att nå fram till den rätta ägaren.

År: 2003
Dianna Camacho
Dhobi Oparei
Grzegorz Emanuel
Przemyslaw Saleta

Riktigt usel rulle. Efter Half Past Dead sjönk Seagals filmer till bottennivåer.

The__Price

Grymt tråkig Seagal film. Tråkiga miljöer, mörkt o dystert (som en regnig deprimerande dag) och dåliga skådisar. Seagal lyfter filmen lite med sina fighter. Och exolosionerna är visserligen saftiga. Men manuset suger något kollosalt, och storyn håller inte tycker jag. Hade de arbetat längre hade de fått ett bättre resultat. Lätt! Fast denna är MYCKET bättre än fortsättningen! (Black Dawn) Den är urdålig...

Men detta är en av Seagals sämsta. Tyvärr. Ändå kan man inte slita sig...konstigt va? Bra action dock!

die_hard

kunde ju gjorts bättre tykker jag

ashkan

typisk steven segal film som är bra på att slåss och så men manuset i filmen är inte bra och steven segal gör ingen jättefilm heller
en tvåa

Hanes

Hahaha Alltid gamla vanliga Segal som alltid får som han vill. Att brotta ner ganstrar med sina karate kunskaper. Uruselt manus (som i alla hans andra filmer). Men också enligt mig så har Steven Segal bara gjort två lite bra filmer i sin karriär. Och det är Fire Down Below och Under Belägring. Men den här filmen vill man bara att den ska ta slut. Mycket svag etta..

Rune

En av hans bättre filmer.