Macken - Roy's & Roger's Bilservice

Handling: Roy och Roger tar semester från macken och får en uppgift av sin mor - att leta upp deras far, som de aldrig träffat, och kräva 220 000 kronor för uteblivet underhållsbidrag.

År: 1990
Peter Rangmar
Hans Alfredson
Sven Melander

frasmannen

Det börjar bra men det håller verkligen inte hela vägen ut. Jag är ett stort fan av tv-serien som är snudd på genial. Det är kanske därför som jag blir besviken efter att ha sett filmen. Manuset räcker bara till för att hålla intresset uppe i max en timma. Roy och Roger är ju alltid roliga men om de hittar sin pappa eller inte bryr man sig inte mycket om. Bättre kan du Claes! En svag trea.

Första gången jag ser detta. Med familjen. 18 april 2020 hos Gojmoj. Barnen tyckte det var kul. Jag med stundtals. Inget mästerverk så klart, men Galenskaparna & After Shave är skickliga med sketcher och sångnummer.

Bitvis underhållande, men det känns inte som att storyn har mycket att göra med Roy och Roger... och det hade den inte heller från början. I ett tidigt manusskede så var det inte bestämt vem eller vilka huvudpersonerna skulle vara.

Gillar MACKEN hihi, en svag 3:a

EmiX

Älskar gas! har gjort det sen jag var 4år..MACKEEN!

Mackie

Småseg på sina ställen, har dock seriens charm bevarad. Serien är mycket bättre.

die_hard

kultklassiker va fan skit skön jue

jacka92

Klart en rolig klassiker, men serien ä ju massa roligare!
GALENSKAPARNA Ä JU BARA FÖR SKÖNA!