Collateral Damage

2,5

Handling: På några få mardrömsliknande sekunder förlorar Gordy Brewer hela sin familj. Han hade stämt möte med sin hustru och lille son i centrum. När han något försenad anländer skakas byggnaden av en explosion. Myndigheterna anar snabbt att gerillaledaren El Lobo ligger bakom bombattentatet. Trots skarpa varningar från CIA beger sig Brewer till Colombias ogästvänliga djungel för att spåra upp El Lobo.

År: 2002

Raymond Cruz
Lindsay Frost
Ethan Dampf

Copyright Warner Bros. Pictures

En bra och skön underhållande action rulle.

Har ju alltid gillat gamle Arnold och han gör mig inte direkt besviken den här gången heller. Men det är ändå en av de sämsta filmerna han gjort. Stark tvåa!!

Actionfyll och rätt okej popcorn-rulle. Arnold passar för denna typ av film som inte ställer så höga krav på tittarens tankeförmåga.

stankovic

Arnold och action funkar i denna film helt ok.

En riktigt bra film med Arnold Schwarzenegger. Jag har hört att dom var tvungna att vänta med premiären till den här filmen på grund av 9/11 attacken. Filmen handlar nämligen om en terrorattack på USA och det kändes olämpligt att visa filmen så snart effter katastrofen.

die_hard

rätt bra film detta

Mattias15

Har en liten förkärlek till brandmän därför blir Arnold dubbelt så bra i filmen. Här får man också se Arnold visa äkta känslor. Detta är en bra thriller som överraskar.