Harlem Nights

1,9

Handling: En humorfylld actionhistoria som återskapar nattlivet i stadsdelen Harlem på 1930-talet. Sugar Ray's är den populäraste nattklubben och drivs av de stolta ägarna Sugar Ray och dennes adoptivson Quick. Men gangstern Calhoune vill ha även deras del av kakan...

År: 1989

David Marciano
Arsenio Hall
Thomas Mikal Ford

DuskBringer

Jag tycker att filmen är lite underskattad här. Filmen klassas som actionkomedi och filmen levererar actionkomedi. Visserligen är skådespelarinsatserna dåliga, men det vägs upp av alla de roliga situationer som karaktärerna hamnar i. Jag garvade gott vid flera tillfällen. En trea.

Tanden

Den här filmen är jätte jätte jätte dålig. Bland de sämsta jag har sett. Handligen är så lam så man håller på att dö. Eddie Murphy misslyckades verkligen med den här filmen !

Kombinationen Murphy & Pryor låter intressant, men den här filmen är ett sömnpiller.

struwe

jag kommer ihåg en skjutscen som jag och en kompis skrattade oss galna åt,men annars är det inte mycket att se,seg,tråkig film en av eddies sämsta filmer.skräp

En av Murphys största floppar. Har absolut några bra scener, men som helhet håller det inte. Lite för tråkig tyvärr.