Släkten är värst

Handling: Greg Focker och hans flickvän besöker hennes föräldrar för första gången. Han vill göra ett gott intryck men det mesta går fel.

År: 2000
Kali Rocha
Bernie Sheredy
Judah Friedlander
Peter Bartlett

Skön och avslappnad humor. De Niro och Stiller är riktigt roliga (på olika sätt), men även Owen Wilson som den självgode ex-pojkvännen är bra. Man får sig många skratt rakt igenom hela filmen.

BeckyLou

Kunde ha varit vilken dussinkomedi som helst men Stiller och De Niro är riktigt roliga här. Ett roligt manus med bade hjärta och hjärna, detta är en riktig rolig komedi!
Bäst är dock Owen Wilson i en liten roll, han är som alltid helt fantastisk.

grymt rolig film som är helt underbar att se tillsammans med familjen

Bilbo_one

Komedi när den är som bäst, bara att lapa i sig. klar fyra

IWantItThatWay

En väldigt rolig film med bra skådespelare, men den blir lite jobbig att titta på eftersom Mr Focker råkar ut för lite väl för många olycksdrabbade saker. Det blir väldigt tröttsamt i längden, men det var på ett sätt bra. Utan alla olyckor hade slutet varit lite mer förutsägbart.

Den sämsta filmen jag sett av Shyamalan som jag annars brukar gilla... Jag blir bara bekymmrad och förvirrad.

Audrey T

En helt okej dussinkomedi som har sina poänger. Mycket pinsamheter vilket kan bli lite jobbigt. Filmen är lite för skruvad i vissa stunder. Den är ändå bättre än uppföljaren ”Familjen är värre”.

grymt rolig film som är helt underbar att se tillsammans med familjen

redlefto

om du gillar humor med ben stiller så se denna film!

Milla86

Hyrde den här filmen en regnig dag, när det inte fanns något annat att göra. Ingen av oss skrattade en enda gång. Helt värdelös film!

Familjen är värre (2004)
Little Fockers (2010)