Familjen är värre

Handling: Greg har slutligen lyckats vinna de blivande svärföräldrarnas gunst och livet leker för honom och Pam när de planerar sitt stundande bröllop. Det finns bara en liten ynka detalj som måste klaras ut innan Pam och Greg kan ställa sig framför altaret: Pams föräldrar ska spendera en helg tillsammans med Gregs föräldrar.

Regissör: Jay Roach
Kali Rocha
Shelley Berman
Dorie Barton

tosslan

Rätt rolig, men väldigt pinsam! Släkten är värst är dock bättre.

Nikita

Den här filmen är usel, men jag ger den ändå 1+, för att den fick mej att skratta vid ETT tillfälle.

Ben Stiller, nej tack. Romantiska komedier som verken är roliga eller romantiska, nej tack. Parodi, ja tack.

Audrey T

Den stela familjen där Robert DeNiro spelar pappan möter den bohemiska familjen där Dustin Hoffman och Barbara Streisand spelar föräldrarna. Inte så roligt som man kunde tro av rollistan. Sämre är ettan (Släkten är värst) med många billiga skämt.

Sofia92

En överraskande härlig film som aldrig blir tråkig, levererar ett viktigt budskap och håller utmärkt.

helt okej film mycket rolig :)

tuffa tjejen

En bra fortsättning på Släkten är värst, med en del rolig scener som överaskade mig, en helt ok film att se flera gånger, Ben Stiller är självklart bra som vanligt i den!!

Rolig och bra film, den går hem i varje hem och hus :D

Släkten är värst (2000)
Little Fockers (2010)