In Hell

2,5

Handling: Amerikanen Kyle Lord är i Ryssland för ett projektarbete på ett stålverk. Han är där tillsammans med sin hustru Grey, och de ser båda fram emot att snart få åka hem till Louisiana igen.

Men en kväll när Kyle är på väg hem inträffar det ofattbara, hans hustru mördas av en inbrottstjuv. När mördaren sedan frias i brist på bevis brister allt för Kyle, och han skjuter ihjäl förövaren i rättssalen. Domen blir värsta tänkbara: Livstids fängelse utan möjlighet till benådning i det ökända Kravavi-fängelset, ett helvete på jorden där den enda möjligheten att överleva är att utradera alla sina känslor och lita på sina mest primitiva instinkter...

År: 2003

Juan Fernández
Raicho Vasilev
Milos Milicevic
Michael Bailey Smith

den här va riktigt bra det trodde jag aldrig..mycket seriös roll av van damme

Nej, det här var inget alls i min smak. Gav den en chans men till sist fick det vara nog, för mycket slagsmål o dålig handling. Usch!

BlackHawk

gillar man fängelsefilmer så är den här riktigt bra, gillar man romantiska komedier är den här inget att rekommendera.

Personligen tyckte jag att den var utmärkt som de flesta filmer van damme medverkar i.

Cameron_84

riktigt bra film!

movie princess

en gripande historia, det var underbart att se att en man kan få så många människor att tänka om... en film som man ser en gång men troligtvis inte mer men den får en stark trea

Star-Basse

Helt klart den bästa Jean-Claude Van Damme rulle jag har set än så länge =) SE DEN!

Det var länge sen Jean-Claude Van Damme gjorde en så här bra film! Den här filmen ger mig verkligen rysningar. Jean-Claude Van Damme är verkligen in hell!