Ghettoblaster

Handling: Detta är en parodi på en mängd ghettofilmer som "Boyz N the Hood", "Menace II Society”, ”Jungle Fever” och ”Livets hårda skola”.

År: 1996
Regissör: Paris Barclay
Originaltitel: Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood
Alternativ titel:Don't Be a Menace
Dora Everson
Keith Morris
Craig Wayans
Casey Lee

Klassiker! Allas favoritfilm på logementet i lumpen. Det här är troligen den bästa parodifilmen som gjorts efter Hot Shots 2. Ett måste!

"I've got these cheeseburgers man."

slizy

Hur skön film som helst. Riktigt rolig är den med många fina scener att skratta åt.

Jag blev verkligen besviken när jag såg den här filmen, det är ju en parodi, så det är bara att skratta, men varför skrattade inte jag?
Den var enbart jättelarvig och oseriös, det kan jag acceptera, men den var ändå inte så himla rolig. De enda skämten jag skrattade åt var Korean-butiken med den skumma dörr-signalen, och när en av killarna ska bevisa att han kan få en tjejs nummer:
Give me your number bitch!

Nellie

Roligaste :) dom är bäst , och deras andra film "whitechiks" är asrolig också ;)

Tanden

Tycker att den var ganska lång tråkigt fast den var så kort. Okej , vissa av skämten var ganska roliga, men absolut inte alla. Nja, det är ju en klassiker i genren sägs det, men jag tyckte inte om den allt för mycket.

MelankoliskPingvin

så sjuuuuukt rolig. Såg den för flera år sen, men skrattar fortfarande bara jag täkner på den ;)

Noisome

Lam, så lam att den blir rolig. Inget för seriösa.

AshTray

Kan mycket väl vara den roligaste filmen jag sett!
Bröderna Wayans är extremt roliga, plus att jag gillar den sjuka humorn! Den kunde varit ännu längre så man fick njuta mer... Se den!