Aberration

Handling: Något är mycket fel i Langdon, en annars så trevlig semsterort imellanamerika. Den ekologiska befolkningen av "smådjur" försvinner snabbt och små bon eller slemmiga nästen med stora kokonger av ägg hittas.

I en ensligt belägen fiskestuga har den vackra Amy kommit för lugn och ro från sin galne pojkvän. Marshall, en biolog kommer dit för att undersöka vad som är fel och tillsammans hittar de orsaken, vilken är så bisarr att ingen kunde föreställa sig detta. En fullständig klimax av snöstormar och jakt på dessa varelser som finns överallt och går in överallt...

År: 1997
Simon Bossell
Valeri Nikolayev
Helen Moulder
Norman Forsey

Lite B-ig kanske, men jag gillade den faktiskt. Gillar idén och tycker den är hyfsat genomförd. Och Pamela Gidley är väldigt snygg.

Crocodile

Alltså det är en av de bästa Djurskräcks filmerna tycker jag. Men jag måste säga att den inte är så jätte bra gjord.

Mattias15

Ingen direkt skräck film, mer av en spännande film med äckliga saker i den. Men förstår att mindre barn och en del tjejer kan bli skrämda av denna film. Coola karaktärer som tar saken i egna händer och tar fighten, särskilt biologen. Fantastiskt slutscen då biologen lackar ur på hela skiten. Denna film känns som en B film men har ändå massor av bra saker i den, svårt att sluta kolla på denna film eftersom den är spännande nästan hela tiden. Väntar på en uppföljare.

tinytom

En bra rysare helt enkelt.