Hotet från underjorden 3

2,3

Handling: De där metamorfosartade, människoätande monstren vänder upp och ner på allt igen i den dammiga lilla staden Perfection i Nevada - och överlevnadsexperten Burt Gummer (Michael Gross) är den enda lösningen på det allra senaste inom evolution! Burt får hjälp av två av ortens unga entreprenörer (Shawn Christian och Susan Chuang) och använder sina imponerande kunskaper om vapenframställning i kampen mot den nyaste och dödligaste generationen av underjordiska monster. Om Burt och hans nya medhjälpare inte kan stoppa dem, så kommer samma varelser som gjorde Perfections namn känt att utplåna orten från jordens yta.

År: 2001
Mathew Seth Wilson
Jason Hopkins
Lorna Scott
Mary Gross

En -3 som film, i sin egen genre & som underhållning.

Crocodile

Inte lika bra och spännande som de andra 3 filmerna men den här är roligast. Tycker om de nya Assblasters (Brakskitare) monstren i filmen.

Den var helt okej tycker jag..

Royban

Äntligen får Burt Gummer stå i centrum för en "Hotet från..."-film. Underhållande för hela slanten, men uppnår aldrig riktigt samma nivå som första filmen.

torulf

Jag tycker att trean är snudd på bättre än ettan för stidspitten Burt är för cool i den här filmen. Nästan en femma för den här filmen.

Hotet från underjorden (1990)
Hotet från underjorden 2 - Efterskalv (1996)
Hotet från underjorden 4 (2004)
Tremors 5: Bloodlines (2015)