Orgazmo

2,2

Handling: Joe Young är en mormon i behov av pengar som försöker sprida sin tro. En dag knackar han på hos porregissören Maxxx Orbison som imponeras av honom då han slår ner hans lakejer i självförsvar. Joe erbjuds en stor summa pengar och huvudrollen i hans nya porrfilm ”Orgazmo” – ett erbjudande han inte kan säga nej till.

År: 1997
Masao Maki
Joseph Arsenault
Jeff Schubert
Desi Singh

Det här är en film som Trey Parker (skaparen av South Park) har hafsat ihop. Inget är seriöst och humorn ligger på en låg nivå. Ett fåtal inslag är roliga, men som helhet känns det ungefär lika välgjort som vilket högstadieprojekt som helst.

BioAdele

Om man myntar klassiker som "stuntcock" och Choda Boy så kan den ju inte vara helt fel... Bitvis lite småseg, men när den är kul så slår den många filmer på fingrarna.

Bibelförsäljare hamnar i porrbranschen och blir sexsuperhjälten Captain Orgazmo. Totalt sjuk men småkul komedi av och med skaparna av "South Park".

En rätt rolig med tönting film. Får en 3:a

Halifax

Det blir inte så mycket sämre än så här.

Angelus

En godkänd rolig film av skaparna till "South Park", roliga repliker, rolig manus, dålig skådespeleri, kul med Ron Jeremy

Robert_Eriksson

En fruktansvärt korkad, fjantig, ointressant och dålig film. Mitt betyg blir en stark etta.

BioAdele

Mackie

Skräp, rakt igenom. Den här filmen rankar bland de sämsta filmerna som jag sett, och det är anmärkningsvärt.