Texas Chainsaw Massacre: The Next Generation

1,7

Handling: En grupp ungdomar råkar ut för en bilolycka i Texas-skogarna på väg till skolbalen. De hittar en gammal bondgård som visar sig vara hemvist för Leatherface och hans vansinniga familj av kannibalistiska psykopater...

År: 1994
Regissör: Kim Henkel
Originaltitel: The Return of the Texas Chainsaw Massacre
Alternativ titel:Motorsågsmassakern 4 (söktitel )
Renée Zellweger
David Laurence
Grayson Victor Schirmacher
Jeanette Wiggins

Copyright New Line Cinema

fyfan vilken vilken dynga...hur kan mathew och renee ställa upp på detta..reneee va dock cool i slutet och vilken transa leather e ..förstöra en kult film med denna film blää*står och spyr på skiten*

Crocodile

Den blir godkänd men den är inte redigt som de andra och det hände nästan ingenting i filmen.

Indy_92

Blev grymt besviken!! Så här får man inte behandla såna här filmer!! Och Leatherface va extremt ful!! Fast jag är ändå väldigt svag för dom här filmerna så den får en tvåa!!

En skam, kränkning och rejäl förnedring mot skräckens gud, Leatherface. Att fördärva världens mest skrämande manus och skrämande person på ett sådant extremt ologiskt, patetiskt och icke skrämande sett är faktist facinerande. Hur lyckades dem kunna skriva sådanhär skit, dessväre producera? Vem i hela friden vill regissera ett sådant manus, en helt världelös regissör som göra det hela om möjligt ännu värre. Zellweger och McConaughey måste verkligen skämmas, för detta är den största besvikelsen i mitt film liv.

magnus_65

En av dom jobbigaste filmer jag sett...
Om dom som skrev manus till denna inte var
knarkare så är jag Karlsson på taket, när alla
skriker som allra värst så kommer dom även med
skit låtar som gör filmen ännu jobbigare än vad
den redan är och Leatherface har aldrig varit fulare
och om hans offer skriker så verkar det som om
han föröker överrösta deras skrik genom att skrika
ännu värre själv.
Kort sagt så är detta en skitfilm utöver det vanliga.

Hanson

Jag började titta på den här filmen för några år sedan men såg aldrig klart den. Egentligen ska man ju inte sätta betyg om man inte sett hela filmen men jag behövde inte se klart den här för att tycka den är skit. En irriterande, gapig film med jobbiga rollfigurer.

Jag förstår om Renée Zellweger och Matthew McConaughey inte vill förknippas med den här filmen.

fjompistompis

jag har hört att folk tycker den här är läskig :S

Motorsågsmassakern (1974)
Motorsågsmassakern 2 (1986)
Mannen med läderansiktet - Motorsågsmassakern 3 (1993)
Leatherface (2016)
Texas Chainsaw Massacre (2022)