Terror Firmer

Handling: Filmen utspelar sig vid en av Tromas filminpelningar, där mystiska mord begås. Men vem är mördaren?

År: 1999
Mario Díaz
Mo Fischer
Lyle Derek

Kaktus

Snuskig, grisig men ändå lite rolig

necrosis

klart underhållningsvärde, inte så mycket till film dock kanske. men men :D

Xenomorph

Troma driver med filmvärlden och sig själv. Stundtals rolig, stundtals löjlig och andra gånger bara helt smaklös. Typiskt troma med andra ord.

Rune

Mycket skön splatter film. Med mycket blod nakna bröst och ur dålig dialog precis som det ska vara.

xunny

Riktigt cool, och även om den kanske var lite långdragen så är den ändå sevärd! Kul Splatter

Ja vad ska man säga om den här störda filmen, den var ordentligt underhållande, som sagt: Absolut Tromas bästa, splatter är ju en väldigt underhållande genre, det enda syftet dessa filmer har är att underhålla, och en splatterfilm då och då är alltid kul. Den har ju inte en chans mot stor filmerna Bad Taste och Braindead som faktiskt är riktigt bra. Men den här filmen var ändå väldigt rolig, Troma brukar ju hålla en ganska låg budget så deras splatterfilmer blir aldrig riktigt splattriga, bara en blodskur här och var. Men nu har de satsat lite pengar på det och fått till många roliga scener, men det är ju också kul när det bara är fult, handlingen är helt fucked up, skådisarna är några av de sämsta jag sett och den var otroligt lång och seg för att vara en splatter.
Jag blev underhålld, jag skrattade och jag äcklades, men det var inget mer än så.

ToxicAvenger

En av Tromas absolut bästa. Man skrattar sig igenom hela filmen.

Raceai

Jag gillar splatter/gore genren, men lite klass och smakfullhet får det fan vara. Denna innehar inget av de tidigare nämnda. Riktigt uselt!