Boys and Girls

Ungdom:

Ungdom:

Handling: Ryan och Jennifer möttes första gången när de var tolv år gamla.

Det var hat vid första ögonkastet. Men på college åtta år senare har dessa två motpoler blivit bästa vänner, vilket innebär att de kan berätta allt för varandra. Och allt är möjligt! Men lite hjälp från deras rumskamrater, den vilde Hunter och den flirtige Amy, börjar Ryan och Jennifer upptäcka vad tjejer verkligen vill ha och vad tjejer verkligen behöver. Men vad händer när två vänner som kan gå hur långt som helst, går ett steg för långt.

År: 2000
David Smigelski
Blake Shields
Sean Maysonet
John X

En rolig och underhållande film som bjöd på en del skratt. Sevärd.

en jätte mysig och romantisk film!

Isabellet

Lite smått seg ibland, men ändå väldigt bra.

Ingen bra film.. Freddie Prince Jr har varit med i bättre filmer.

När jag blev tillfrågad vad jag tyckte om den här filmen sa jag helt enkelt: "pfffffft." Men om jag ska uttrycka mig mer konstruktivt så var detta den sämsta rinna-ut-i-sanden-film jag sett. Filmen har ingen inledning, ingen handling, knappt någon klimax och är så förutsägbar att det blir rent plågsamt. I övrigt faller den på praktiskt taget samma meriter som Down to you (2000). Den svävar iväg från handlingen på tramsiga sidospår som varken roar eller intresserar. Freddie Prinze Jr. och Claire Forlani har en spirande personkemi och sköter sig acceptabelt, men med ett manus som detta skulle inte ens betydligt bättre skådespelare än dessa båda kunna göra filmen bra.
"I wanna do laundry with you, Ryan."

smälto

Den är så trååååkig.

Cruel_Intentions

Filmer är rolig och smart och lite förvånande också.