Tandläkaren 2

Handling: Dr Feinstone har öppnat sin mottagning igen - och efter ett besök hos honom behöver du aldrig gå till tandläkaren igen! Du är nämligen fömodligen död... Feinstein har rymt från det mentalsjukhus där han hamnade efter förra filmens bärsärkagång i munhålor och tandnerver och han tänker göra ett allvarligt försök att leva ett normalt liv i en liten avlägsen landsortsstad. Men hans sjukligt överdrivna moral och okontrollerbara svartsjuka spökar snart igen och vansinnet tar över. Om han bara kunde gett bedövning innan behandlingen...

År: 1998
Wendy Robie
Ralph Martin
Clint Howard

Bilbo_one

Igen vidare film. ha sett mycket bättre. För er som vill bli rädda och hålla handen vill jag inte rekomendera den här filmen

Fullkomligt meningslöst skräp!

Crocodile

Väldigt dålig och tråkig uppföljare till Tandläkaren. Se inte den här filmen den är ganska tråkig och seg, se 1an istället den är lite mer spännande.

Rune

Ännu sämre effekter och handling.

magnus_65

Inte lika bra första filmen. Men Brooke är riktigt cool!

iddeida

älskar den kolla inte på den innan ni ska gå te tandläkaren ni vågar inte efteråt

Robert_Eriksson

Den första timmen är filmen ganska intressant och obehaglig, men tappar väldigt mot slutet, då den bara känns jobbig och löjlig. En stark tvåa.