Värsta gänget

Sport:

Sport:

Handling: Cleveland Indians är USA:s absolut sämsta professionella basebollag. Men de"misslyckade" basebollspelarna ger sig sjutton på att visa vad de går för.

År: 1989

Andy Romano
Bob Uecker
Steve Yeager

Shellix

En ganska average amerikansk sportfilm. Det finns nog flera hundra filmer med typ exakt samma handling: Det Lilla Obetydliga Laget Som Ingen Tror På Och Som Består Av Spelare Som En Gång I Tiden Ansågs Vara Bra Men Gjorde Bort Sig Och Sumpade Sin Karriär (DLOLSITPOSBASSEGITAVBMGBSOSSK) vinner mot alla odds en massa matcher och klättrar uppåt i ligan. MEN! Någon har en svaghet som den måste kämpa med, och laget får det tufft. MEN! De överkommer alla hinder! Guuud, vilken orginell film... Fast den lockar ju till några skratt iaf, så jag ska inte vara knusslig. Den får en svag 2:a.

en riktigt grabb film tycker ja..använd tema men det funkar..alla va bra i filmen..trodde inte wesley kunde va kul och göra det bra

Shellix

Angelus

En underhållande och lite smårolig film, bra skådespeleri, rolig story, roliga kommentarer, de flesta skådisarna gör ett bra jobb, medel 3a

stankovic

Rolig Baseball film men blir en anning för mycket ibland men ger garanterat ett gott skratt.

Gojjo

Fattar man baseboll är den här filmen hur bra som helst. Tur att man gör det alltså :P. Väldigt skojjig.

Emsisa

gillar denna filmen ganska mkt med :) har sett den hur många ggr som helst! fler än jag kan räkna, haha.. har den hemma.. sen gillar jag sportfilmer! så där blir det ett till plus:D

Mikael

Av någon anledningen gillade jag den här filmen väldigt mycket.

Värsta gänget 2 (1994)
Värsta gänget 3 (1998)