I, Robot

Handling: I, Robot utspelar sig i en värld där robotar lever i harmoni tillsammans med människan... de tvättar våra kläder, styr våra flygplan och passar våra barn. Det råder full tillit och robotarna styrs av tre lagar som gör att de inte kan skada människan och måste lyda hennes order.

När ett mord begås och allt pekar på att en robot är skyldig, blir en polis (Will Smith) inkallad för att undersöka fallet.

Regissör: Alex Proyas

Alan Tudyk
James Cromwell
Shia LaBeouf

Yasmin

Helt ok film. Ingen film jag ser igen.

goni

bra action film, med en bra twist

kallemedk

Når inte riktigt upp i toppklass men helt okej ändå, Will gör ett bra jobb. Känns extremt tillgjort på många ställen men vad ska man göra de är ju omöjligt att göra annat, men det jag menar är att man stör sig på det.

Gemma68

Polisskolan är alltid polisskolan. Genomamerikanska humorfilmer men de kan och är alltid ganska roliga. Må brafilm ibland.

Medioker film men dock med en glödhet Will Smith som lyfter filmen från bottenträsket.

Will Smiths början till lite djupare karaktärer, jag menar innan har han alltid fått spela i filmer som Bad Boys, Men In Black etc.. Även om han även här är en sån där street tuff kille visar han att han även kan spela lite djupare. Handlingen är väl ganska underhållande men inte särskillt inovativ.

Christiian2

Grym action med favoriten Will Smith!

Andreasanka

Mycket bra film, fast är ingen film jag kommer att se igen.

Regndroppe

Jag tycker att denna film var jättebra.
Will Smith spelar jättebra, som vanligt och filmen är inte lik nåogn annan tycker jag. Väldigt spännande, lite förutsägbar, men det är alla filmer nu för tiden.
Helt klart en fyra!

en rätt så bra film.växer me varje gång man ser den

Biopremiär: 2004-08-04