Analysera ännu mera

Handling: Maffialedaren Paul Vittis vistelse i fängelse börjar närma sig sitt slut. FBI-agenterna, som är satta att övervaka honom, grubblar över hans alltmer märkliga beteende på sistone. Dag efter dag tvingas man iaktta - och tyvärr också lyssna till - hur New Yorks mest beryktade gangster går runt i sin cell och emellanåt brister ut i låtar från "West Side Story". Har Vitti drabbats av nervsammanbrott på grund av att han känner sig hotad till livet av en rivaliserande "familj", eller låtsas han bara vara tokig för att bli frisläppt ur fängelset i förtid? FBI har inget annat val i den rådande situationen än att kontakta Vittis tidigare psykiater, Ben Sobel.

År: 2002

James Biberi
Jenna Jameson
Tom Papa

Bilbo_one

Jag tycker att dessa filmer är så roliga att man kan dö. Superroliga, det är bara att kolla. Klar fyra

Otroligt rolig och lockar till många skratt! Dock inte lika bra som ettan, men förtjänar en stark trea.

Riktigt rolig till en början, men sedan börjar den spåra ur mer och mer och mot slutet känns det hela som en halvdålig maffiarulle. Godkänd.

Frida_OSX

Inte alls lika bra som första filmen. Fattade inget intresse i filmen.

Det får bli en svag trea.Klockrent skådespeleri av Robert De Niro och Billy Crystal,även av resten men som jag inte namnger i min recension.Handlingen var lite småkul och även lite spännande.Fotot var inte det bästa men okej.Filmen är inget jag rekomenderar men ändå helt okej rulle.Svag trea!

osthyvel

Nästan lika kul som den första filmen!

Faktiskt en ganska rolig uppföljare. Personkemin mellan De Niro och Crystal är mycket bra.

Analysera mera (1999)