Trekant

Handling: Tre nya universitetsstudenter, Eddy, Stuart och Alex, placeras i samma studentlägenhet, i tron att alla tre är killar. Alex visar sig dock vara en tjej. Men snart blir de vänner och ju längre tiden går, desto mer utvecklas vänskapen till en kärlekstriangel.

År: 1994
Amy Ferioli
Jason Workman
Katherine Kousi
Kathleen Beaton

En sevärd film och helt oki. Tycker kemin mellan skådespelarna känns äkta och bra men historian är för tunn.

Rymdis

Okej, för de flesta är den här filmen nog inte ett mästerverk. Jag tycker bara att det finns så sanslöst många roliga idéer i den. En tjej som blir sexuellt upphetsad av långa ord, etc. Fånigt men helt sanslöst roligt!

"Sex is like pizza: Even when it's bad, it's still pretty good."

Nja, den är bitvis rätt rolig men känns en aning krystad. Lite udda manus.

Menthol

Det här är en bra film! klart den har brister men bra är den! Josh Charles är en skit bra skådis! övertygande som "sexuellt klyven oskuld" den har humor och är underhållande(äntligen en bra tonårs/college film)

Savannah

Trovärdig? Kanske inte, men jag tycker att man kan se denna rulle med viss behållning. Samspelet mellan de tre karaktärerna är klart bra. Dessutom är det coolt att Lara Flynn Boyle och Josh Charles jobbade ihop redan i "Döda poeters sällskap"!

zebrall

Inte särksillt bra, ganska tråkig