Din morsa också!

3,6

Handling: Julio och Tenoch är som 17-åriga killar är mest, lite lagom hormonstinna och redo att kasta sig in i vuxenvärlden.
När de träffar Luisa som är några år äldre försöker de med all charm tonårskillar kan uppbringa fånga hennes intresse. Utan att våga hoppas för mycket, frågar de om hon vill följa med på bilsemester. Till deras stora förvåning bestämmer hon sig för att göra dem sällskap.

År: 2001
Marta Aura
Maribel Verdú
Juan Carlos Remolina

filmernas härskare

Det finns faktiskt något bakom pornografi i denna film trots allt. Även om det blir lite naket lite här och där, får man inte glömma att denna historia är vacker och charmigt på sitt eget lilla sätt.

Alfonso Cuaron är en regissör som ger publik en känsla av att filmskapande är glädje och det lyckas han med extraordinärt.

Även om jag inte är som dessa unga karaktärer, kan jag ändå förstå mig lite på dem och deras handlingar. De är korkade och tänker på flickor att hamna i säng med, men eftersom Alfonso är en toppen-regissör visar att dess människor har mycket mer än så.

mkay marre

Första gången jag såg filmen tyckte jag inte att den var något speciellt,bara massa porr,men efter att ha sett den några gånger så märker man hur speciell historian är och hur karaktärerna är.
Mycket välgjord och med otroligt bra skådespelare,verkligen ett starkt filmtips från mig.

Daniello_

En välberättad film framförallt, och skådespeleriet från Bernal & Luna är enastående. Filmen berör vänskap, kärlek, sex och lögner i en bra symbios.
En härlig roadmovie som bör ses!

Nikita

Tycker nog att denna film är i snuskigaste laget, men det kanske bör påpekas att det finns en djupare mening i den.

Film med mycket nakenscener och sex. Handlingen var väl måttligt intressant, men jag kan inte förneka att den var välspelad.

stankovic

Y Tu Mama Tambien är en grymt bra film,Gael Garcia Bernal är bra i sin roll.Denna film innehåller det mesta.

filmernas härskare

jonte02

TOPPEN AV SVT och visa denna underbara ungdomsfilm. Bernal är ju så grym, och han som spelar kompisen är inte sämre han! Älskar spansk film

mertzell666

guuu vilken bar film!! otrolig värkligen. tyckte jättemycket om den. bernal är så mysig

Daniello_

En härlig roadmovie som bör ses!