Satan's School for Girls

1,8

Handling: Beth skriver in sig på det college där hennes yngre syster studerade. Hon vill undersöka varför hon tog livet av sig.

År: 2000
Irene Contogiorgis
Alan Fawcett
Jessica Goldapple

Savannah

En nästan plågsamt usel film. Stackars skådisar, som tvingas leverera dessa urfåniga repliker! En story som suger och dessutom skådisar som inte ens kan spela lik (rör sig tummarna på döda människor? Isåfall har jag missat något i skolan.). Slutet borgar tyvärr för en uppföljare - eller?

Björn

En rätt så tråkigt film med rätt dålig handling...

Tycker om Shannen Doherty men även hon gör dåligt skådespeleri i denna usla film.

Kejnoo

En typisk Tonårs Skräckfilm, där lögner, skräck och åtrå finns med. En helt Ok film att se om man är på humör.

die_hard

se värd men bara godkänd

Cruel_Intentions

Se värd film, med ganska bra handling men inte manuset... skådisarna var iaf bra

Savannah

Sweet_Jenny

en ganska bra film...2-3 i betyg (kunde inte bestämma mig) Det var dåligt slut på denna film :(

gurka__

kom inte ihåg skitfilmer så därför kommer ja inte ihåg så mycke ur den här