Powder

Handling: Pojken Powders udda utseende och ovanliga förmågor får en liten stads invånare att göra narr av honom.

År: 1995
Chad Cox
Joe Marchman
Phil Hayes
Danette McMahon

En av mina favorit filmer, man känner verkligen med Powder hur han känner... får en 5:a

Falukorv

Jaa, det här var ju en väldigt speciell film...

Arcadia

Helt ok, Flanery gör det hela bra, men det känns lite väl haltande storymässigt.

Jag älskar den här sagan! Powder är så himla cool! Fan vad man skulle vilja vara som honom!! :)

En otroligt vacker film med grymma skådespelarprestationer, Sean Patrick Flanery är otäckt bra i rollen som "Powder". Filmen beskriver en "överdrivet" grym värld där lätt missbildade människor inte har en chans. Det är överdrivet i den här filmen. Men den är väldigt spännande och slutet är väldigt bra. Tack vare Goldblum får filmen en solid fyra, för han lyfter filmen rejält, han med.

en väldigt sorglig och tragisk film, lite konstig i slutet men jag ser den gärna igen.

Hollow_Inside

kommer ihåg att ja tycket jätte mkt om den här första gången ja såg den å va överlycklig när ja såg att den gick på tv igår men ja hade feber å 5min in i filmen sov man tugnt