Beethovens femma

2,0

Handling: När Sara låter Beethoven tillbringa sommarlovet i en gammal gruvstad tillsammans med knasige farbror Freddie, hittar den busiga hunden den avgörande ledtråden till en legendarisk och försvunnen skatt. Nu vill plötsligt alla bli hundens bästa vän då hans upptäckt sprider guldfeber bland stadens knasiga invånare. Men äventyret blir inte vad folk tänkt sig då de spöken som beskyddar staden dyker upp.

År: 2003

Rodman Flender
Tina Illman
Tom Musgrave
Elizabeth Warner

Mycket bra. Deb är bättre än trea och fyran. :-) Bra handling och bra skådespelare.

Hoppas innerligt att detta är sista filmen.

Crocodile

Rolig men inte lika rolig som fyran.

Cruel_Intentions

Ja ettan var okej, tvån också..trean sög..4an var ansträngande att se.. och jag varför fortsätta göra filmer med samma idé? DUMT!

En sådär film om den söta och charmiga Sankt Bernhardshunden Beethoven och hans äventyr. Den går att se, men inte så mycket mer.

Robert_Eriksson

Hunden Beethoven är hur charmig, gullig och fin som helst, men annars tycker jag inte att den här är så särskilt bra. Fungerar dock att kolla på. Skulle nog påstå att den är sämst av de fem filmerna i serien, även om alla håller ungefär samma klass. Mitt betyg blir en rätt så stark tvåa.

sidvicious

helt okey och lite rolig. handlingen spårade lite ur nångång och den var inte så bra som den borde ha varit. för barnslig.

Beethoven (1992)
Beethovens tvåa (1993)
Beethovens trea (2000)
Beethovens fyra (2001)
Beethovens stora genombrott (2008)