Två ska man vara

Handling: Amanda (Mary Kate Olsen) är en föräldralös, tuff och glad tjej som tas om hand av en socialarbetare, Diane (Kirstie Alley). På ett sommarläger träffar Amanda Alyssa (Ashley Olsen), dottern till lägrets förmögne bidragsgivare. Det otroliga är att de två tjejerna ser exakt likadana ut! De blir genast bästa vänner, trots sina vitt skilda bakgrunder. Som ett litet experiment byter de platser och kommer på att Alyssas pappa och Amandas fostermamma borde lära känna varandra bättre...

År: 1995
LaTonya Borsay
Michelle Lonsdale-Smith
Sean Orr
Elizabeth Walsh

Jag såg den här för flera år sedan och blev helkär i den - mest för att jag inte visste att det var Olsen - tvillingarna som gjort den. Den är förutsägbar, visst, men hejdlöst rolig!

Maria007

Mysig film. Älskar den och de små söta tvlilingarna! :)

jag gillade filmen, den är så socker sött och jag kunde inget annat göra än gilla den! visst tvillingarna är med men det kvittar, den är så sött ändå och det blir en bra uppbackning till Alley och Guttenberg som är bra i denna film.

jätte bra och rolig film. se den!!

sara-H

En gullig film som man kan se nån gång i sitt liv .

En helt okej film, som fungerar att kolla på om man inte har något bättre för sig. Liknar filmen "Föräldrafällan".

Fånigt och sentimenalt med två helt värdelösa skådespelare - tvillingarna Olsen. Detta är tråkigt och förutsägbart från början till slut.

Angelus

En godkänd och underhållande film som kan bli riktig seg efter ettag, Olsen-tvillingarna gör jobbet ok, men långt ifrån det skådespeleri de hade i serien "Huset fullt" medan Kristie Alley e Bra men bästa skådespeleriet gör ändå Steve Guttenberg mer känd som Mahoney från Police Academy, Tack vare Kristie Alley och framför allt Steve Guttenberg så får denna filmen mycket svagt Tvåa