Danslärarens återkomst

3,6

Handling: Den unge polisen Stefan Lindman har tvingats ta tjänstledigt efter att ha använt våld mot en hustrumisshandlare. Samtidigt har hans gamla mentor och kollega Herbert Molin mördats. Stefan bestämmer sig för att ta reda på vad som hänt.

Regissör: Stephan Apelgren

Lena Granhagen
Sven-Bertil Taube

Copyright SVT

Robert_Eriksson

Ytterligare ett bevis för att Sverige är otroligt skickliga på att göra den typen av filmer. Väldigt intressant och spännande, med fantastiska skådespelarinsatser. Mitt betyg hamnar på en stabil fyra.

En mycket spännande och fängslande film, med en väldigt intressant story. Jonas Karlsson visar även här att han är en av Sveriges toppskådespelare.

Riktigt läskig film. Sitter som på nålar.

Sky_Pirate

Väldigt spännande, och det är kul att se Jonas Karlsson i en polisfilm. Jag är inte så mycket för den här typen av filmer, men om man jämför med annat som gjorts efter Mankells böcker så är den lysande.

Spännande och engagerande film.
Intrigen var intressant och Karlsson visade återigen att han är en duktig skådis.

nowomen

en riktigt kuslig och läskig wallander rulle jonas karlsson är riktig bra i rollen

e_mange

bra film för att va svensk,,eller kriminal deckare brukar ju typ alltid vara bra..å jonas karlsson är riktigt bra och väldigt snygg..

Robert_Eriksson