Without a Paddle

Handling: Tre vänner paddlar kanot uppför Columbia River för att leta efter en sedan gammalt bortglömd summa pengar. Men Oregons vildmark visar sig vildare än vad de tre föreställt sig och allt går fel. Snart jagas de av både vilda djur och halvgalna människor.

Regissör: Steven Brill
Ray Baker
Gregory Norman Cruz
Bart the Bear

tårtsmula

sitter här å försöker klura ut om jag egentligen skrattat såhär mycket till någon annan film. Hursomhelst så är detta en riktigt rolig komedi och en viss scen med en björn i huvudrollen har fått mej att skratta så tårarna sprutar alla 3eller 4a gånger jag sett denhär rullen

En mycket rolig och spännande film som bjuder på många skratt och ett fullspäckat äventyr

Kejnoo

"My mind is tellin me no but my body, my body's tellin me yes" . Den här filmen är verkligen en komedi med det lilla extra.
Passar perfekt för en filmkväll med polarna. SE DEN!

Skön och lättsam underhållning som ger det man förväntar sig. Tyvärr finns det sentimentala och blaskiga hollywood citat som drar ner på helhets intrycket något. Tycker annars trion hade rätt rolig person kemi och det var en skön känsla rakt igenom. Värd en trea.

die_hard

riktigt rolig film skön åxå

Cruel_Intentions

SKit rolig film, lite lång kanske, men bra.

Visst är Without a paddle ett okej tidsfördriv, för den är både charmig och rolig. Men det är inte riktigt den sorts humor som jag uppskattar, och ibland blev den alltför barnslig.

Biopremiär: 2005-01-21

Without a Paddle: Nature's Calling (2009)