Carolina

Handling: Carolina Mirabeau är en ung kvinna som har full kontroll på sitt liv. Hon är vacker, intelligent, ambitiös och hennes liv går helt enligt planerna. Hon har bara två saker som bekymrar henne.

Dels hennes lätt vrickade familj med en excentrisk farmor, en nersupen far och två yngre systrar sm går sina egna vägar och konstant ställer till med bekymmer.

Dels hennes eget kärleksliv som går på konstant tomgång, trots att hon arbetar på det populära TV-programmet "The perfect date".

Regissör: Marleen Gorris
Jennifer Coolidge
Ambyr Childers
Daveigh Chase

tinytom

En oerhört bra och välspelad drama komedi med Julia Stiles i huvudrollen.Shirley Maclaine som farmor är underbar.Kort sagt .Detta är en film som har allt:Humor,dramatik ,kärlek och toppen skådespelare.Högsta betyg såklart.

En bra film, underhållande och lite tragisk också. Man fick både skratta och gråta. Får en svag 4:a

En intressant, gripande och underhållande film, med bra skådespelarinsatser av Julia Stiles! Rekommenderas! Svag fyra.

Raffset

Kul film som vågar, blir dock lite puttenuttig ibland^^ We are not being raised right..

tessan81

Det går inte många minuter in i filmen förrän man har hela upplägget klart för sig, så någon originell story är detta då rakt inte. Men däremot är många av karaktärerna okonventionella och bjuder på lite otippade turer vilket definitivt gav filmen något extra. En varm historia om kärlek som inte skildrar allt så lättviktigt och rosenrött.

soft_wind

Bra historia och skådespelare. Den va rolig och jag diggade Carolinas farmor.

fantaisha

En bra film som var ganska så underhållande. Julia Stiles gör en typisk roll som jag tycker hon oftast gör. Shirley Maclaine gör en helt suverän roll som jag bara älskar! Denna film kan man se en kväll då man inte har nå bättre för sig, men det finns bättre filmer.

tinytom