Min hund Skip

Handling: Året är 1942. Willie Morris är en blyg liten 9-åring som får en hund i födelsedagspresent. Hundvalpen visar sig vara nyckeln till framgång bland vänner och till den sötaste flickan i skolan.

År: 2000

David Pickens
Lucile Doan Ewing
Nathaniel Lee Jr.

Kodak

Min hund Skip är den bästa filmen jag sett den är så fin film jag tycker att alla ska se den.
Det är en perfekt barnfilm den är lika perfekt för barn som för vuxna så av mej får filmen en femma!

NikeNorelle

Jag bara älskar den här filmen!!=) En av de bästa jag sett..asså just Du måste se den..för det går liksom inte att förklara hur bra den är
I love it...skip är så söt..det är en jack russel...vil ha en sån

a movie-lovers

Denna film var både fin,rolig och sorglig. Jag bara älskade den när jag såg den som minndre, 4 poäng av mig!

mycket bra hund film.

belice

Det här är en söt film, det är den verkligen. Men den lyckas tyvärr aldrig bli mer än så. Jag hade säkert tyckt mer om den om jag var några år yngre, för jag tror att det är ganska svårt att uppskatta den om man är lite äldre. Men vissa scener, speciellt slutet, är verkligen gripande och det blir därför en trea. Men inte mer än så.

a movie-lovers

Kodak

En mycket vacker och gripande film, med stillsam och passande musik. Mot slutet kunde jag inte låta bli att fälla en tår, det var så fint.

Robert_Eriksson

En mycket vacker och gripande hyllning till människans bästa vän! Kan ses av folk i alla åldrar. Mitt betyg hamnar på en svag fyra.

En fantastiskt gripande film som rör vid ens inre. dock är den lite väl sockersöt och kan bli lite överdriven på sian ställen, men fortfarande, den är riktigt bra.