Krama mig

Ungdom:

Ungdom:

Handling: Alla karaktärerna i filmen söker efter kärlek. Efter ömhet och närhet. Men ibland blir det bara så fel. En slags kärlekskarusell. Minna lägger allt hopp till Tomas, körskoleläraren, det är han som ska kompensera för all tristess i vardagen. Men det är ju på förhand dömt att misslyckas.

Regissör: Kristina Humle
Originaltitel: Krama mig
Henna Ohranen
Erica Koop Nedrell
Andreas La Chenardiere

Cruel_Intentions

Filmen var jövligt dålig i början´.. den blev inte bra förens sista kvarten av filmen..

En bra film, som är sevärd...

Sayaka

Den här filmen måste vara ett skämt. När jag såg den på bio satt alla i salongen och skrattade för den var så dålig. >.!

movie

Bra och sevärd

Robert_Eriksson

Jag blev positivt överraskad av den här filmen. Tänkte att jag skulle få se ytterligare en löjlig och idiotisk ungdomsfilm, men det fick jag verkligen inte. Mycket intressant, tänkvärd, rolig på sina ställen och med bra skådespelarprestationer, särskilt av Henna Ohranen, som är alldeles lysande. Henne ser jag väldigt gärna i fler filmer. En del tramsiga saker hade jag helst sluppit, men överlag är den riktigt bra. Mitt betyg hamnar på en svag fyra.

En intressant och ganska känslosam film om att bli vuxen och om att veta vad man ska göra med sitt liv. Den näst bästa ungdomsfilm jag sett, bara "Sandor slash Ida" är bättre. Mitt betyg hamnar på en lite svagare fyra. Rekommenderas!

belice

Ganska meningslös handling, det hände inte särkilt mycket.
Rätt okej skådisar.

En svag trea eller en stark tvåa.