Ursäkta, vad är klockan?

Handling: En fantasilös och neurotisk rektor hamnar på fel tåg på väg till en konferens. Detta misstag leder in honom i en härva av katastrofer och vedermödor.

År: 1985
Alison Steadman
Sharon Maiden
Chip Sweeney

ToxicAvenger

John cleese är alltid bra, eller? Vad fan var det här? Emellanåt lite småkul, men mest segt och trist. Svag tvåa.

Audrey T

John Cleese spelar en rektor som är mycket noga med punktligheten. När han ska iväg till en viktig konferens går allting fel och har kämpar mot klockan. Jag älskar John Cleese men detta är inte hans bästa film. Man blir inte precis glad utan mest stressad. Det går heller inte att låta bli att tänka på att problemen i filmen hade eliminerats i dagens samhälle där alla har mobiltelefoner...

Cammie

Film där allting går snett. Visst vrider man sig ibland, men inte av skratt utan av obehag. Dock finns det några roliga inslag, så bottenbetyg blir det inte i alla fall.

Visst filmen är rolig på vissa ställen men det var inte så bra som jag förväntad mig. Men klart den blir godkänd.

die_hard

bra men inte mer asså

ToxicAvenger

Bilbo_one

Jag vet inte vad som ger denna film en tvåa.Regisörens namn Morahan passar till en film som denna. obs Morahan=idiot

soft_wind

Njaa,,kunder vara rolig vissa stunder.