Frankenfish

2,2

Handling: Det har alltid funnits blodtörstiga varelser som lurar i Louisianas sumpmarker. Men aldrig något som detta... Det är stora, köttätande rovdjur som terroriserar den annars lugna floden. I sin jakt på föda lämnar de spår av lemlästade kroppar som de lokala myndigheterna följer i sin jakt efter dessa monster. Ganska snart upptäcker de att det inte är några vanliga rovdjur som de är på spåret. Dessa människoätare är helt klart något annat än de mördare som de tidigare varit i kontakt med. Frankenfish är nämligen framavlad från giftormar och är genmanipulerade så att de kan andas både under vatten och på land. De är snabba. De är hungriga.

Regissör: Mark A.Z. Dippé

Richard Edson
Tomas Arana
Muse Watson
Noelle Evans

Relativt snygga effekter och en del av skådespelarna finns det inget att klaga på.

Dock så är storyn både tunn och inte särskilt originell. Frankenfish saknar även spänningen som man gärna ser då det kommer till dessa filmer.

Etta, en stark en!

den var okej att se på men den var inte ett dugg skrämmande och det är ingen film man ser på Igen

Crocodile

Jag kan bara skriva en sak om den här film skitdålig!!

Hanes

Ganska svag inlednig men sen sätter regissören full fart och filmen blir ganska spännande och efektfull..

tinytom

En mycket spännande skräckfilm.Välgjord och effektfull.Jag sätter en stark trea.

Vilken härlig överrraskning! En väldigt lyckad "monster"-film där jag tycker effekterna imponerar. Mycket stark trea!