Harold & Kumar Go to White Castle

Handling: Rumskompisarna Harold och Kumar bestämmer sig för att äta hamburgare på White Castle. Att ta sig dit blir dock krångligare än de tänkt sig.

Regissör: Danny Leiner
Fred Willard
Ethan Embry
Robert Tinkler
Jamie Kennedy

Riktigt underhållande film. Den är väldigt larvig och oseriös, men jag skrattade arslet av mig, helt klart en film man kollar på med flickvän eller vänner, då det inte spelar någon roll om det är en "bra" film, bara den är underhållande.

Noisome

Såg filmen ihop med min allra bästa polare, och då kan det bli flummigt värre. Vi tyckte den var skitrolig, men i efterhand kan jag nog säga att det är lite låg nivå på filmen. Men om man är lättroad och inte förväntar sig något seriöst kan denna filmen definitivt fördriva tiden åt en.

Komedi när den är som bäst. Gillar inte det överdrivna sexsnacket hela tiden dock. Men absolut underhållande!

Antonlikemovies

Haha klockren humor ;)
Kal Penn och John Cho är grymt roliga.
Se den med polarna skulle jag rekommendera! :)

heroin

En riktig stonerfilm med allt vad det kan tänkas innebära, oerhört underhållande!
Alla som någon gång haft riktiga munchies vet exakt hur killarna i den här filmen känner sig! Mycket stark trea!

movie-king

haha vilken film
direktören är modig som kör med såna "barnförbjudna skämt"

Venom-

2 killar som ska åka och käka riktigt många hamburgare, men på vägen stöter dom på en hel del problem, riktigt bra film tycker jag, han som spelar kumar är sjukt bra! harold är också bra men inte lika känd skådespelare
Stark 4!

anton__

riktigt rolig film tycer jag

Harold & Kumar Escape from Guantanamo Bay (2008)