Alla hans ex

2,4

Handling: Stacys liv är perfekt. Hon har fått ett jobb som producent på en talkshow, och hon har träffat "den rätte". Enda orosmolnet är att hennes pojkvän Derek verkar ha svårt att binda sig. När hon får tips om hur en Palm Pilot kan fungerar som en elektroniskt liten "kontakt bok" förändras allt. Med hjälp av en äldre kollega får hon fram namnen på alla Dereks före detta flickvänner och intervjuar dem med arbetet som ursäkt. Stacys intention var att få reda på mer om Dereks förflutna, men hon hamnar i ett moraliskt dilemma när hon blir god vän med en av tjejerna.

Regissör: Nick Hurran
Kevin Sussman
Rashida Jones
Sharon Lawrence

Miss Ljung

Visserligen hade jag inga förväntningar överhuvudtaget men den här smörjan slår alla rekord när det gäller RIKTIGT VÄRDELÖS FILM. Sämsta romantiska komedin jag någonsin sett - och jag har sett (alltför) många. Så dåligt att det är svårt att beskriva.

MaliciousDelight

Haha, den här filmen är jättekass. Ganska så förutsägbar på en del scener. Den är dock ganska underhållande om man har tråkigt.

crack_of_dawn

Nej, liksom de flesta andra före mig måste jag tillstå att detta INTE var varken romantiskt eller nått vidare roligt.
- Ni har troligen bättre saker för er än att lägga er tid på denna film... Ni missar inget -lovar!

Spike

Romantisk komedi my ass. Den kanske var lite smårolig ibland men inte det minsta romantisk. Dessutom var den långtråkig.

Sweet_Jenny

En konstig jättebra rolig film! Är att rekommendera varmt!

looiz_tukos

Den var lite konstig, men den får ändå en trea.
Bra skådespedelskkor men denvar inte i min smak.

miss_jones

sisådär romantisk komedi , smart idé men det blir ej så lyckat precis

zarischka

Typisk "jag-orkar-inte-tänka-men-blir-gärna-underhållen-film". Inget innehåll, inga fantastiska skådespelarprestationer - men underhållning är det ju...! ;)