bosebiofloppen:s sida

Skicka ett privat meddelande (PM)
Min bevakningslista
Presentation:

hela vårt liv söker vi de där ögonblicket som vi som barn upplevde som dom lyckligaste i våra unga år.vi minns dom när vi känner en speciell doft eller hör ett specifikt ljud som väcker gammla minnen till liv under en kort stund.just dom stunderna vi minns,i just de ögonblicket kanske vi finner när vi ser en bra film.har du hittat den filmen än? inte! inte jag heller! men nån dag så kanske... å andra sidan så tror jag inte heller att vi kommer att få se den heller.så varför inte i stället försöka hitta en bra film och fly vardagen för en stund.
Presentation:

Namn: bosse holmgren
Ålder: 62
Ort: trollhättan
Hemsida: http://
Favoritfilm: Gladiator
Min biodagbok
Statistik:
Antal aktiva dagar: 1 ( i år)
Antal betygsatta filmer: 1
Medlem sedan: 2007-08-13 00:19:38