Fullt hus igen

Fullt hus igen Köp filmen på CDON

Handling: Tom Baker (Steve Martin) och hans fru Kate (Bonnie Hunt) sammankallar alla sina barn till en sista gemensam sommar med hela familjen. Men det blir inte riktigt som de tänkt sig… Toms gamla ärkerival Jimmy Murtaugh (Eugene Levy) dyker upp och förvandlar drömsemestern till en vansinnig prestigetävling mellan de båda familjerna.

Regissör: Adam Shankman
Carmen Electra
Jaime King
Eugene Levy
Taylor Lautner

Riktigt rolig och den passar absolut som en familjefilm. Den hade nästan allt, humor, familjerelationer osv. Stark 3a

Sallee

Ännu en uppföljare, som kanske inte borde ha gjorts, trodde jag innan jag såg den. Men det visade sig ändå vara en helt okej film. Den första filmen är betydligt bättre, men den här funkar den också. Dock inte så rolig som ettan. Däremot är skådespelarna mycket bra och handligen likaså

Betyget hamnar på en 3:a

bra film rolig och bra bättre än den första.

inte lika bra som ettan, denna film har samma koncept som redan så många andra och det går inte så långt. underhållande för det lilla men man kan alltid ana vad som ska ske i nästa steg.

Canucks_

Rätt bra film, nästan som ettan.

Carmen Elektra och Hilary Duff är snygga, vilket gör filmen bättre.

e_mange

En av dom absolut bästa filmer jag sett, har villjat se den sen jag hörde talas om den för ettan var för ett par år sedean en av mina favoritfilmer men den är var om möjligt änu bättre, den e så klockren lixom jag sitter här 17 år gammal, klockan är 2 på natten och jag har sett på en familjefilm och tycker attd et är en av dom bästa jag sett (och jag ser mycket på film) då är den bra. har tidigare läst att den har dissats av kritiker och media vilket jag överhuvudtaget inte förstår.

ashkan

ingen rolig film men går ändå att kolla på

Fullt hus (2003)