Scary Movie 4

Scary Movie 4 Köp filmen på CDON
2,3

Handling: Cindy sköter om en gammal dam i ett hus som är hemsökt av ett mördat barn. När jorden invaderas av utomjordiska tripoder som hotar att förgöra mänskligheten slår sig Cindy ihop med sin granne Tom och hans två barn för att bekämpa utomjordingarna.

Regissör: David Zucker
Charlie Sheen
DeRay Davis
Simon Rex

Copyright BVI (Sweden) AB

Jag gillar Scary Movie serien (med undantag för tvåan) även om uppföljarna varit långt ifrån ettan. Trean och fyran är ganska jämnroliga enligt mig, har sett alla filmer de parodiserar (med untantag för någon kanske) och de gör det bra! =P

Bästa Scary movien filmen någonsin. Sanslöst rolig.

raccoon

Alltså, det här är ju inte nån bra film. Precis som Dum, dummare inte är nån bra film. Men jag kunde inte låta bli att tycka att den var helt okej i alla fall. Jag skulle nog säga att den egentligen är värd en två (vilket jag nu också ger) men att upplevelsen kändes som en trea när jag såg den. Det har kanske att göra med hur bakfull man är och hur lite man förväntar sig. Så om du är jättebakfull och förväntar dig skit så kan den kanske bli en svag fyra tom. Men när man sansat sig så blir den nog en tvåa igen.

En 2+ som film, i sin egen genre & som underhållning.

Bästa Scary movien filmen någonsin. Sanslöst rolig.

heroin

Filmen inleds med en Saw-parodi som är så rolig och träffsäker att man direkt börjar skratta - och så fortsätter det.
Parodier som är så lysande och roliga att man garvar sönder sig, bra skådespelare och jätteroliga skämt hela tiden gör filmen till underhållning i världsklass.
Även om du inte gillar komedier annars - se Scary Movie 3 och 4. Roligare än så lär du inte få.
"I just wanna grab some peanuts..."

Ettan är helt okej, tvåan var kass men trean och fyran är faktiskt helt enastående. Trean är dock lite bättre (lite för mycket sexskämt i denna), så den här filmen stannar på en stark fyra!

Ett litet PS: Notera att mitt betyg egentligen bara är för sin egen genre.

IWantItThatWay

Den här filmen är ju egentligen ganska idiotisk, men man skrattade iallafall lite då och då. En stark 2:a!

guldis25

inte så bra film, inge bra alls

Helt okej, rätt rolig emellanåt. Får en svag 3:a

Biopremiär: 2006-04-14