Den siste actionhjälten

Den siste actionhjälten Köp filmen på CDON

Handling: Jack Slater är Los Angeles häftigaste polis. Han slår stenhårt, skjuter blixt-snabbt och existerar bara på film. Men det bryr sig 13-årige Danny inte om, Jack är hans stora idol. Biografmaskinisten Nick låter Danny få en unik förhandspremiär på den nya filmen med Jack Slater. Ensam i salongen hänförs han av Jacks hjältemod. Men plötsligt händer något märkligt. Plötsligt sitter han i baksätet på Jacks bil mitt under en vansinnig biljakt! Ondskefulla brotts-lingar, öronbedövande explosioner, vinande kulor, nu är allt på riktigt. Sida vid sida med sin idol upplever Danny sitt livs äventyr. Danny älskar spänningen men kommer han att återvända till sin egen värld med livet i behåll?

År: 1993
Professor Toru Tanaka
Joan Plowright
Jason Kelly

Rymdis

Om du tycker att idén verkar bra, nämligen att driva med actionfilmsmyter i en actionfilm, så kan jag rekommendera den. Annars kan du lika gärna se något annat.

den va riktigt kul.iallafall första halvan.sen vart vart ointressant en stund och slutet gäspa ja åt.så en medel 3

En bra slö kollar film, som jag kan tänka mig se igen. En svag 3:a

Haha, wow vilken positiv överraskning =) Jag hade inga förväntningar alls och så visar det här vara en grymt skön komedi där Arnold vågar driva med sig själv och mycket där omkring...

Ganska löjlig film men den får ändå godkänt.

badkatter

Det är en amerikanskaction film gjord efter mall 1A, man vet vad man får. Den är underhållande för stunden men jag kommer knappast att se om den.

Sweet_Jenny

Em bra film av Arnold. En av dem bästa. :) Kommer inte ihåg detaljer av den för det var länge sen jag såg den.