Good Girl, The

Good Girl, The Köp filmen på CDON

Handling: Justine är bara trettio, men redan trött på sin tillvaro. Hon är trött på sitt jobb i en lågprisbutik och på sin slöfock till man som inte gör mycket mer än att röka hasch. Därför blir det fart på både hormoner och adrenalin när hon får syn på snyggingen Holden. Han verkar lika desillusionerad som hon och det dröjer inte länge innan de inleder ett förhållande. Men istället för att bli befriad från sitt eländiga liv, blir Justine fast i ett nät av stölder, utpressning och passion.

År: 2002
John Carroll Lynch
Zooey Deschanel
John C. Reilly
Tim Blake Nelson

lite konstig film man jag kommer inte ricktigt ihåg om jag tyckte den va bra eller inte antagligen bara sådär.

IWantItThatWay

Väldigt med bra film som är lite udda och konstig på något sätt, men det är inte dåligt precis. Jag vet inte precis vad jag mer ska säga som är bra med den, men det finns ett stort minus med den här filmen, det är ingen film som man orkar se många gånger! Jennifer Anistons insats höjer betyget till en 4:a!

Dan banan

Rätt medioker historia med blek substans.
Kan inte påstå att The Good Girl är speciellt gripande.
Jennifer Anniston har aldrig presterat mycket bättre, räknas det som en anledning att se filmen så är det den enda är jag rädd.

Stark tvåa, bruklig men inte minnesvärd.

En bra film, lite tung emellan åt...men glädje också...men ja, föll mig inte helt i smaken en 2:a då den ändå är godkänd

Sweet_Jenny

Tja, den är som förväntad... ganska bra... inte jättebra inte heller dålig kan man säga.

Mikkis

Nej, den var inte som man tänkt sig. Jag trodde mer om den än vad den var. Jag trodde den skulle vara bättre. Den är bra, den funkar att se på. Men den är långtråkig att se på. Inte en vanlig skratta, gråta, glada Jennifer Aniston filmer. Den var för allvarlig. Nej, den var inte bra!

Pesole

En riktigt bra film med Jennifer Aniston, jag älskar den här filmen hur mycket som helst. Handlingen är hur bra som helst. Allt är underbart med den här filmen.