Just Friends

Just Friends Köp filmen på CDON
2,4

Handling: En man möter, på senare år, en gammal förälskelse från skoltiden - en kvinna vars dumpning av honom förändrade honom till en riktig kvinnokarl.

Regissör: Roger Kumble
Stephen Root
Fred Ewanuick
Amy Matysio

Noone_

Hur rolig film som helst, skrattade non stop!

soulman85

haha ja älskar den här filmen :)

En rolig och underhållande film. Sevärd.

Audrey T

Dålig och löjlig klichefylld film om en tjock kille som går ner i vikt och kommer tillbaka till sin hemby som en vinnare (eller nåt i den stilen.) Han vill bli tillsammans med sin ungdomskärlek som bara såg honom som en vän och inte som ett kärleksintresse. Med sig har han en tokig popstjärna som knasar till allting för den stackars killen! Anna Faris verkar ha hamnat i ett fack, "den knäppa bruden" och spelar alltid en helt osannolik person. Filmen har ett dåligt budskap och är inte det minsta rolig utan i klass med Farrellybröderna eller något annat lågvattenmärke.

En rätt bra film, får en svag 3:a

inget nytt eller roligt, kom igen det är de vanliga fast i dålig förpackning som är uttråkande.

Just Friends är småkul av och till - jag tyckte bäst om Anna Faris och de ständiga bråken mellan Chris och hans bror. Utöver det har filmen tyvärr inte mycket att erbjuda. Samtliga skådespelare är skrämmande dåliga, även Ryan Reynolds som jag tycker riktigt bra om. Synd, eftersom han definitivt har talang - han var fantastiskt skicklig i Finder's Fee (2001). För det mesta är detta fruktansvärt löjligt och krystat, och jag uppskattar inte riktigt att man förlöjligar Chris så mycket. Om det nu var absolut nödvändigt med ett sådant förutsägbart slut hade man väl kunnat vända på steken och låta Jamie visa att hon faktiskt vet vad hon vill. Plågsamt tramsig film som bortsett från några småskratt är helt och hållet bortkastad tid. Ska du absolut se en romantisk komedi finns det betydligt bättre alternativ. Kolla in Wedding Crashers (2005), The Wedding Singer (1998), Love Actually (2003) eller kanske Music and Lyrics (2007). Självklar etta för min del.
"You see, when a girl decides that you're her friend, you're no longer a dating option. You become a complete non-sexual entity in her eyes, like a brother... or a lamp."

The_Yank

Hur många sånna här filmer har gjorts? En ful kille möter sin ungdomskärlek när han e vuxen och en kvinnokarl. Men den här filmen går hem hos mig iaf. Den e rolig men ibland lite seg. Sen att han har med sig en till gör den ju lite speciell. Den är värd en 3 men inte mer för att det e uttjatat med sånna filmer.

Filmpunkten-id: 11910