Tigers film

Tigers film Köp filmen på CDON

Handling: Tiger börjar fundera över om det finns andra tigrar. Om det finns några så skulle de ju kunna studsa tillsammans hur mycket som helst.

Efter att ha haft videopremiär i början av 2000, fick filmen även biopremiär 2012.

År: 2000

Alexander Lundberg
Ingemar Carlehed
Bengt Skogholt

Copyright Walt Disney Pictures

Underhållande även för vuxna och mindre barnslig än andra Puh-filmer. Mysig vinterfilm

söt och rolig film :)

Sweet_Jenny

Ovanligt bra Nalle Puh filmer... vanligtvis hade jag vukxit ifrån Nalle puh, men inte det... Det var roligt och gripande... och deras korkade kommentarer är väl ganska bra, men det är typiskt nalle puh, som jag har vuxit ifrån... Tiger är toppen! Sången på eftertexten "Your heart will lead you home" är jättebra! ^^ Har vuxit ifrån nalle puh serierna som brukar vara en halvtimme eller något, lite barnsligt... endel avsnitt är bra... då man kanske är uttråkad kan man se det?? Jag rekommenderar filmen till dem som tycker att Nalle puh-serierna är barnsliga och ni kanske byter åsikt efter det, man vet aldrig ;) Självklart ska ni andra se det också, ni som tycker om Nalle Puh, Nasse, Tiger etc..! Jag har inte sett dem andra Nalle Puh filmerna, så jag kan inte jämföra.. därför kanske det är ett högt betyg...

Arcadia

nej! usch, inte ens samma röster!

En fin Disney film men inte i samma klass som dem andra Nalle Puh filmerna.

Råkade se den här tillsammans med mina små kusiner förra året. Den är ungefär lika underhållande som de flesta andra barnfilmer; dvs. inte alls.

producenten

Fin film om Tiger och hans vänner

Biopremiär: 2012-06-08
Filmen är animerad

Nalle Puhs äventyr (1977)
Nalle Puh och jakten på Christoffer Robin (1997)
Nasses stora film (2003)
Nalle Puh - Vårkul med Ru (2004)
Puhs Heffaklump Halloween (2005)
Puhs film om Heffaklumpen (2005)