Tjejen som föll överbord

Tjejen som föll överbord  Köp filmen på CDON

Handling: Den odrägliga rikemanshustrun Joanna Stayton faller överbord från sin lyxjakt och tappar minnet. Snickaren Dean Proffit som har en del otalt med damen i fråga, tar hand om henne och får henne att tro att hon är hans fru och mamma till hans fyra hopplösa ungar.

År: 1987
Henry Alan Miller
Frank Buxton
Carol Williard

Andatarwen

En mycket söt film. Skådespelarna är mycket duktiga och trots en osannolik handling är filmen en njutning att se. Filmen är inte särskilt djup och relativt förutsägbar, men en typiskt måbra-film för de där dagarna man känner sig lite deppig.

3mm4

Efter att ha sett tio minuter av filmen så visste jag redan exakt hur den skulle sluta. Extremt förutsägbar t.o.m. för att vara en romantisk komedi.

En jättemsyig, charmig film som ligger mig varmt om hjärtat. En av de bästa romantiska komedierna jag sett på länge. Stark fyra!

Älskar den här filmen, den är sådär riktigt härligt romantisk, och jag kan se den om och om igen. Får en stark 4:a

Väldigt familjevarm och gullig film, lagom men bra och fortfarande rolig.

Audrey T

Perfekt komedi! Älskar Goldie Hawn och här kommer hon verkligen till sin rätt. Hon är gift med Kurt Russell på riktigt, men det visste ni säkert. En charmig historia om fattig och rik som aldrig blir gammalmodig!

Gud vilken bra film. Underbar!

hbs

den här filmen är så jälva skit bra ska ni veta

Overboard (2018)