Wild Child

Ungdom:

Ungdom:

Handling: En rebellisk tonårstjej skickas av sin far till en strikt internatskola i England.

År: 2008
Vanessa Branch
Johnny Pacar
Daisy Donovan
Selina Cadell

Copyright United International Pictures AB (UIP)

IWantItThatWay

Jag hade dåliga förväntingar på den här filmen, jag trodde att det skulle vara någon töntig, disney-aktig film med förutsägbart slut. Jag hade nästan helt fel. Filmen var jätterolig, hade starka karaktärer + snygg kille och ett bra budskap, men liiiite förutsägbar. :P

Man har sett det förut men det är ändå lika underhållande som alltid. Emma Roberts är söt och bra. Gillade även Kimberley Nixon. Natasha Richardsons sista film.

eliiiin

typisk tjejfilm, jag älskar det!

Jätte,jätte bra film en typisk ungdoms flick film. Med en snygg kille, snygga kläder och en översittare som är elak mot huvudpersonen kan inget slå fel!

lindajjj

Det här var en riktig kalkon. Hur gammal ska man vara för att uppskatta det här? Max 10? Eller underskattar jag tioåringar när jag säger så, ska man vara ännu yngre? Riktigt usel smörja.

TheHobbit

jag hade INGA höga förväntningar på den här filmen. den var överaskande bra men inte fantastisk. Jag skrattade några gånger och skådespelarna var helt OK, inte alla kanske. Det blir en svag trea, bara för att det finns alldeles för många filmer som den här.

En mycket underhållande och mysig film. Rekommenderas särskilt till de som gillar romantiska komedier, men även till andra också faktiskt, eftersom det handlar mycket om vänskap, inte bara kärlek.

Biopremiär: 2009-01-30
Filmpunkten-id: 19586