Ugly Truth, The

Handling: För att få hjälp med sitt trassliga privatliv ber en tv-producent om hjälp från en av reportrarna på ett tv-program som visar sig vara en riktig mansgris. Hon får genomgå en mängd olika test för att bevisa hans teorier om förhållanden och äkta kärlek. Hans smarta prov visar sig dock få oväntade resultat.

År: 2009
Adam Harrington
Dan Callahan

Copyright Sony Pictures Releasing (Sweden) AB

crack_of_dawn

Underbart bra romantisk komedi -ska skaffa den imorn! Absolut!

Bättre än mina förväntningar.
Bra spel, foto och den originella storyn sitter tveklöst.

Klart sevärd, om det är romantik som önskas.

3- till en typisk amerikansk komedi. Håller hela vägen men känns väldigt förutsägbar. Man vet från början vad som ska hända. Bra skådespeleri och riktigt underhållande :)

En stark 3+ som film, i sin egen genre & som underhållning.

Klart rolig. Och tänkvärd. Faktiskt. Ni klassiskt hyperromantiska moraltanter - tänk om! Tänk om alla idag skulle säga vad de tycker (lite likt Carrey i Liar Liar)! ...
Hamnar klart i filmsamlingen, detta kan och vill jag se om. Kanske för att lära mej ett och annat trick. ;)

Riktigt bra romantisk komedi. Får en stark 4:a

asså seriöst jag älskar filmen fast har glömt hur den slutar men den va ju as bra !!

Cammie

Romantisk komedi som försöker spela på fördomarna om mäns respektive kvinnors roll i ett förhållande, men filmen faller i sin egen fälla. "The Ugly Truth" är en stereotyp historia med en överspelande Katherine Heigl och en oinspirerad Gerald Butler i huvudrollerna. På plussidan finns en rolig scen. En.

crack_of_dawn

Underbart bra romantisk komedi -ska skaffa den imorn! Absolut!

Biopremiär: 2009-09-11
Filmpunkten-id: 20958