Varning för vilda djur

2,3

Handling: I Oregons vildmark är man på gång att utveckla nya bostadsområden. Där möts man av en unik grupp som protesterar mot bygget. Varelser som inte vill att man stör dem i deras nuvarande hem.

År: 2010
Rob Riggle
Skyler Samuels

Copyright Summit Entertainment

Pesole

Må bara börja med att säga att jag älskar ekorren i början, den är min absoluta favorit under hela filmen. Älskar denna film, jag älskar den verkligen. Hela filmen är verkligen underbar, jag skrattade väldigt mycket under hela filmen :D

torulf

Det här är en komedi utan ett enda garv. Filmen stoltserar dessutom med usla specialeffekter och dåligt skådespel. Dubbningen är på svenskt löpandeband manér. DVDn innehåller en hel del extramatriel som bloopers och bortklippta scener vilket är bra men hjälper inte filmen över gränsen till en tvåa. Det tråkigaste jag sett sedan Mask 2. Undvik som pesten.

En lyckad rolig komedi verkligen :) tycker det är synd bara att brendan fraser ändrats så mycket men men. lite dåliga effekter men ändå roligt med djuren som gör alla hyss stark 3

Fluffytush

Denna filmen var verkligen en plåga. Jag tycker om Brendan men detta gick bara inte.

Biopremiär: 2010-06-04