Magic Mike

2,5

Handling: Channing Tatum spelar den manliga strippan Mike som får i uppgift att ta hand om en yngre nykomling (Pettyfer), och visar honom hur man festar och förför kvinnor. Samtidigt som den kända strippan börjar dejta en kvinna som inte tycker att Mike kan skilja på sitt nattjobb och det verkliga dagslivet.

År: 2012
Riley Keough
Kevin Nash
Gabriel Iglesias

Copyright Warner Bros. Pictures

Hade från början ganska låga förväntningar på den här filmen och jag kan säga att den blandar och ger. Helt klart är det humor i filmen men tyvärr mattas det ur efter ett tag. Det blir liksom för mycket av samma sak. Måste säga att filmen har ett bra budskap med tänkvärda händelser. Den får en trea. Men inte mer. Tror inte det är en film jag hade velat betala för.

Helt klart bättre än väntat.

Biopremiär: 2012-08-15

Magic Mike XXL (2015)